Tuesday, May 15, 2012

back. hehe

assalamua'laikum :)

hoho maap ye dah lama tak bukak blog. busy with life, family n friends. after finish my diploma last month, aku continue buat kursus autocad almost a month jugak. and thankfully diploma tamat dengan jayanya and autocad 2012 pun tamat dengan excellent! hehe

so here i am. lepaking kat rumah sambil tolong mengemas mana yang patut. opss! mengemas umah? haaa..tu cerita lain ;) actually memang nak kerja..but pintu hati gua tak terbukak lagi..sob3 rasa best plak duduk kat rumah. giler ko tak feelingkan,  dekat 2 bulan aku struggle siapkan project kat Penang tu. dah la tak balik. sedih tahu! adik aku siap buat skype tunjuk dorang makan sedap sedap. huwaaa sentap den.

hmm, keje aku kat rumah ni plak.. duk belajar memasak. semalam buat megi kungfu.. yummehhh! walaupun tak cukup bahan. haha kelmaren ada jugak buat roti bersalut biskut kering. yang ni sungguh mengenyangkan. pastu petang petang, ofcoz bowling! ini jelah senaman aku.. and yes i like indoor game. kalau outdoor punye pun, mostly aku main bola jaring. when weekend gi jogg kat tasik serdang. :)

sepanjang bercuti ni ada jugak keluar dengan geng2 sekolah dulu.. tapi gambar non ado lah ye. kitorang karok and ofcoz boling kena ada. pelengkap aku nih. nanti aku try amek gambar kat member sorang tu. boiii


PEACEEE YAWW!


Sayang Korang! ^.^

0 komen cinta hati saya: