Friday, January 27, 2012

TEST

foineee. malam ni aku ade test. tapi aku sangat rajin mengonlinekan diri. sambil bermain cityville di muke buku. *saye bukan pemain game tegar di fb. PROOOPAAA* hehe owh ye, malam ni aku test ECS316 or dalam kate mudah Project Design. doakan aku okehh! dah la projek nye pun tak siap lagi.. nak gi site visit pun tak sempat. busy betul i. =.='


ni lah die untuk test malam nnt..

ehhh korangg! aku nak tanye ni.. kedai Auntie Anne's ni halal tak? aku tertanye tanye sekarang ni. sebabkan, hari tu pegi alamanda.. kedai ni betulbetul depan KFC tu.. aku gi beli sebab tengok ramai je duk beratur.. even kawan aku pun ade beli sekali. tapi aku tak nampak plak dia punye tanda halal tu. kot aku ke tak nampak kan.. almaklum laa..cek ni rabun.. di suruh pakai cermin mate, tak nak.. mahukan contact lens yang macam mate rimau. haha so, anyone know?


Sayang Korang! ^.^

0 komen cinta hati saya: