Tuesday, December 25, 2012

Books. Buku. Life.

Okay. Lets start this. What do you know about books? Satu bahan bacaan bukan? Ada tak at certain time, korang rasa addicted gila with books especially novels? Aku ingat lagi zaman sekolah menengah dulu novel melayu menjadi pilihan. Siapa tak kenal publisher Alaf 21 dulu ye tak?  kihkih Penulis seperti Aisya Sofea, Aina Emir dan Ramlee Awang Murshid.. they are super tiptop! Aku suka sangat cara penulisan abang RAM kita. Pernah pada satu tahap aku macam excited tak ingat dunia sebab dapat autograf and bergambar dengan beliau. On that time rasa, PEHHHHH! haha


Ni antara buku RAM yang aku ada.
Kenangan ni hoiii! haha

haa itu zaman sekolah menengah aku la. Now dah lain sikit. Sejak umur dah nak masuk 22 tahun ni, I'm more into urban novels. Orang kata buku yang more to issue life sekarang ni. Pernah dengan Buku Fixi? Lejen Press? or Buku Hitam Press? ada lagi beberapa publisher. Cuma buat masa ni, aku baru addapt dengan 3 publisher ni. Their books are totally awesome! The words they used kadang-kadang too sempoi and buat kita santai untuk membaca. Itu yang buat aku suka. Aku recommendkan sangat untuk korang baca buku genre macam ni.

Ni antara collection Fixi. Now dah bertambah banyak. kihkih

Fixi + Lejen Press.


Nampak cool kan buku-buku mereka ni? Mungkin bila ada masa nanti aku cuba review sikit one of the books. Owh ya. Antologi cerpen Bola tu aku ada dua actually. Satu aku beli, satu lagi aku menang contest. And you know what, this book adalah limited copies. Only 1500 copies je tak silap. Haa so I'm one of them. heee oklah, till then. Sesiapa nak kenal this publisher, do check it out at their twitter or facebook. okay sayang? ;)

Sayang Korang! ^.^

0 komen cinta hati saya: