Thursday, February 7, 2013

Pullman Lake Putrajaya



 Hai. :)

Sebenarnya pergi sini sebab ada Family Day Perbadanan Putrajaya.. Memandangkan aku ni dua beradik je. Dan kami pun dah besar panjang, adalah tidak molek kami join permainan budak-budak yang dianjurkan. Gila apa ye dak aku dengan adik aku join. Haha Kami ni sampai situ, amek makanan, terus piknik tepi lake tu. Pemandangan dia awesome!

Orang lain pakai track suit semua. Aku dengan naja pakai jeans. Kami ni pun berjalan lah sekitar Pullman resort tu. CANTIK SANGAT! sesuai kepada sesiapa nak photoshot gambar kahwin ke..orang nak honeymoon ke.. Part paling best naik cruise.Heuheu

Menyampah pulak rasanya tengok pipi yang bagai di pampam. ARGHHHH!


Pullman Resort yaww!   





AMBOIII.

Muka excited nak naik cruise



The view~
Masjid Besi


Naik cruise ni tak silap kena bayar around RM30 seorang. Aku tak berapa ingat. Layanan yang dorang bagi pun tiptop. Dorang bawak kita bersiar around 45 minit pergi balik. Not bad la. Sekali sekala ye dak? :)











Sayang Korang! ^.^

0 komen cinta hati saya: