Friday, June 15, 2012

hari hari terakhir diploma

owh tetiba aku sangat merindui zaman belajar. di mana aku sibuk dengan assignment. sibuk menghantar assignment. sibuk buat kerja last minit. (opss!) and sibuk tidur bila ada free time. hehe at that time, it feels like 'damnnnn, kan best bila lepak kat rumah'. tapi bila kau dah habis belajar, semua tu kau akan ingat sampai bila bila. sob3

bilik 2 orang di kolej intan UITMPP

memandangkan aku jadi JPK mutiara/ AJK intan untuk 2 sem (part 4 and 5), merasa la aku duk kolej setahun. even merasa pun, tanggung jawab kena jalankan jugak. totally busy tak hingat time ni. =.= time orang lain cuti sem, aku and all the JPKs cuti kejap je. tapi itu yang manisnye. ada moment2 yang tak boleh di lupakan :) then time part 6 (last sem), jadi mantan dah. but still get the kolej. during this time pun semua girls student get kolej. dari sem 1- 6. even yang sebelum ni ada yang stay luar, dorang dapat tinggal kat dalam. gambar yang kat atas tu time last sem ari tu. syiok oo dapat bilik 2 orang. ngeh3 dah la tingkat 8. pastu layan angin malam. perghhh

masa minggu minggu terakhir tu jugak kitorang buat bbq dekat pantai bersih. hamboihh kan. =D sedangkan tengah final time tu.hehe

time ni kitorang baru sampai. tengah mencari2 tempat untuk membakar

hebatkan mereka berdua ni.nak nyalakan api punye pasal. HAHA

matahari terbenam :') subhanallah..cantik kan?

sepanjang 6 semester aku di GROUP E, the last 3 sem memang best. dapat kenal dengan korang yang superb and syiok. kalau ada rezeki, lepas ni kita berjumpa lagi. mana tau kan.. kita hanya merancang..tapi tuhan yang tentukan. thanx for all the supports, fun and everything. :')


jangan lupe klik2 ni ---> NurWa
Sayang Korang! ^.^

0 komen cinta hati saya: